آپ نیو مطالب جذاب و جدید دنیای بزرگ اینترنت فقط در یک سایت

آپ نیو مطالب جذاب و جدید دنیای بزرگ اینترنت فقط در یک سایت عکس آهنگ فیلم دانلود رایگان نرم افزار دانستنیهای پزشکی مطالب خواندنی اس ام اس موزیک تولد آهنگ شاد

آپ نیو مطالب جذاب و جدید دنیای بزرگ اینترنت فقط در یک سایت

آپ نیو مطالب جذاب و جدید دنیای بزرگ اینترنت فقط در یک سایت عکس آهنگ فیلم دانلود رایگان نرم افزار دانستنیهای پزشکی مطالب خواندنی اس ام اس موزیک تولد آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید پاپریکا دربند

آهنگ دربند با صدای پاپریکا دانلود

 دانلود آهنگ جدید پاپریکا دربند

دانلود آهنگ جدید و زیبای پاپریکا به نام دربند با کیفیت عالی و لینک مستقیم + پخش آنلاین و متن آهنگ دربند

Download New Music Paprika Called Darband

موهای خوش عطرت من و تو و چترت روزای خوبی که دلم براش تنگه
بارون یک بندو هوای دربند و شبای خوبی که دلم براش تنگه
روزامو برگردون نبض دلم کنده تو دلم هیچی نیست اخلاق من تنده
من معذرت میخوام از خودم و از تو برگرد و برگردون روزای خوبم رو
روزامو برگردون نبض دلم کنده تو دلم هیچی نیست اخلاق من تنده
من معذرت میخوام از خودم و از تو برگرد و برگردون روزای خوبم رو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.