آپ نیو مطالب جذاب و جدید دنیای بزرگ اینترنت فقط در یک سایت

آپ نیو مطالب جذاب و جدید دنیای بزرگ اینترنت فقط در یک سایت عکس آهنگ فیلم دانلود رایگان نرم افزار دانستنیهای پزشکی مطالب خواندنی اس ام اس موزیک تولد آهنگ شاد

آپ نیو مطالب جذاب و جدید دنیای بزرگ اینترنت فقط در یک سایت

آپ نیو مطالب جذاب و جدید دنیای بزرگ اینترنت فقط در یک سایت عکس آهنگ فیلم دانلود رایگان نرم افزار دانستنیهای پزشکی مطالب خواندنی اس ام اس موزیک تولد آهنگ شاد

Majid Eslahi Called Baroon

 دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بارون

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا مجید اصلاحی به نام بارون با کیفیت عالی و لینک مستقیم + پخش آنلاین و متن آهنگ بارون

Download New Music Majid Eslahi Called Baroon

هرجا که باشی من همون جام
هر جا بگی من با تو میام
هر لحظه اسمت رو لبامه
هر لحظه چشمات رو به رومه
من وقتی به تو فکر میکنم
انگار همه دنیارو دارم
من غیر تو هیچکس نمیشناسم
من با تو خوبه حال و احساسم
بارون بیاد آروم میگیره
دلی که به عشقت اسیره
انگار هوا بوی تو داره
نذار که این احساس بمیره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.